onsdag 1 juni 2011

Hemma från klippning

Är nu hemma igen efter klippningen. Klippte lite i topparna och lite mer snebena. Inget avancerat. Sen i skolan har jag fikat TRE gånger! Hehe orkade inte lunchen i skolan. Sen efter skolan drog jag till Eftis och hängde där med Anderas och Emil E. Kul, faktiskt! Vi snackade mest och åt mat. ;)

Så nu sitter jag hemma igen med lent och nyklippt hår! I kväll ska jag vara uppe så läneg jag orkar. Okej kanske inte, men jag behöver inte lägga mig i tid för att gå till skolan tidigt imorgon. För vi har mini lov innan sommarlovet. Lov till på Tisdag då det är skola. Och sedan 3 dagar senare är det skolavslutning=SOMMARLOV! :D
I morgon MÅSTE jag ladda över bilderna, FÅR INTE GLÖMMA DET!

Ikväll är det:
-Glee 20:00
-Greys Anatomy 21:00
-Off the map 22:00
Jippie! :D

2 kommentarer: