måndag 6 juni 2011

Min dag på Grönalund var grym! :D

Hemma igen från Grönalund. Dagen har var jätte bra med trevligt sälskap och mycket skratt. Åkte allt, tillochmed frittfall,så jag är nöjd. Sen gick vi tjejer Spökhuset, har ALDRIG vart så rädd. Det har byggt och Spökhuset och gjort det mycket, mycket läskigarde + fler spöken. Tror att jag skrek högt i gruppen, och spökerna går också på de räddaste,så jag fick ju på min en brud i sliten brudklänning och Jack Sparrow stod bakom mig och nosade i håret... D:

På Grönan var vi i 9 timmar! Mååånga timmar, och 4 timmars resa dit. Inte så konstigt att vi kom hem kl 22:00. Vår innebandy-tränare var med som också faktiskt var väldigt kul, eftersom hon åkte allt! :D

Så min dag har vart SUUUPER bra, och är väldigt nöjd över dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar