fredag 13 maj 2011

SNART SOMMAR LOV!!!

Eftersom blogger haft nå tekniska problem, har jag inte kunnat blogga. Fast jag har velat. Och igår bloggade jag inte för att jag inte hade lust och inte hade något intressant och berätta, inte för att jag har det nu heller. Hahah :D

Men idag har det vart samma vanliga med, idrott, elevens val, Geografi och engelska. Och inget speciellt har hänt heller. Men det är dock Fredagen den 13:onde, och därför borde något intressant hända. Två kompisar ska iväg till Grönan för att kolal på kosert, må gud vara med er. Själv har jag gjort lite geografi här hemma och kollat på TV. Nu ska jag kolla på Tv igen, fast med familjen. Ha en bra kväll!


Idag har jag jobbat med Geografi, Uruguay. ;)

2 kommentarer:

  1. Sv: Haha, skrev jag inte den näst sista bilden? Det var iaf den jag menade xD

    Men tack så mycket! :D

    SvaraRadera