onsdag 25 maj 2011

Fattiga Riddare, MUMS!

Har just ätit Fattiga riddare, igen. Men det är ju så gott! De låter inte klokt att man ska doppa bröd i pannkaks-smet och sedan steka dem. Men de är klokt! Och väldigt gott mellanmål. ;)

Idag har jag haft, geografi. Påtal om geografi så måste de stora arbeten i Geografi vara klart på Onsdag, så det börjar bli rätt stressigt. Men jag känner ändå att jag ligger bra till. En av den i klassen som kommit längst. Och de känns ju bra! Får ta och jobba på i helgen.
Annars i dag har vi haft: Matte och "blandat-pass". Och i matten har jag äntligen kommit på hur man räknar ut ett sort mattegrej-sak. Tappade ordet helt, men iallafall var det bra att jag du lärt mig det. Jo, ekvationer heter de. Jag har lärt mig hur man kan räkna ut en ekvation på ett enkelt sätt, det var de jag menade!

Dagen har vart helt okej. Inte hemsk och inte suuper bra, utan helt okej. Som en vanlig skoldag. 8D


Typiska "Fattiga riddare". :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar