lördag 28 maj 2011

I väg till Stockolm

Today ska jag, min lilla syster och mamma i väg till Stockholm Eftersom bilen är typ trasig (?) så ska vi åka tåg in till Stockholm. Det ska bli kul, antar jag. Åker nästan aldrig tåg. Men de ska bli kul när vi väl är i Stockolm!
I Stockolm ska jag leta efter ett par ballerina-skor. ;D Och skolavslutnings kläder. + en ny bikini. Behöver även ny mascara, men de är inte så viktigt. Hhihi!
Blir borta över hela dan så de bli inga mer inlägg idag, kanske i kväll.
Men jag ska även till Stockolm nästa helg igen för att shoppa med Amanda. Det ska också bli kul! <3

1 kommentar:

  1. Var det inte näst-nästa helg? Kan inte nästa helg för då är det bajs-Siljan som jag måste följa med på! buhu. känner som att jag bara är en massa problem för dig och gunilla haha ):

    SvaraRadera