måndag 30 maj 2011

Hej hoppsan, och Måndag. Snart...

Snart... SOMMMARLOV! :D LÄNGTAR SÅÅÅÅÅ!!!!

Har tänkt att jag ska ladda över bilderna idag från kameran till dator, men de blir i kvälll. För jag vet att jag suuger på att lägga ut egen-fotade bilder på bloggen. Men det är för att jag ÄLSKAR att fota med tycker att de ät så tråkigt att ladda över dem. Men när jag väl laddat över bilderna är jag bara glad över att jag gjort det, så jag har bilder att lägga ut på FB och bloggen. ;)

Sen idag har jag vart med Elina efter skolan. Och i skolan har jag jobbat på med Geografin så mycket som gott och så var de bild efter lunch. Hade jätte kul på första lektionen, för jag hade väldigt tråkigt, med mitt geografi arbete.börjar bli tråkigt, när man jobbat endast med det i ett par dagar. Men jag har jobbat på ordentlig i dag ändå!) Så jag satt och sjöng och skojade för mig själv och hade de jätte kul medans jag satt och jobba, men de omkring mig var nå inte lika glada i det. Fast de flesta bara satt och skrattade åt mig. :D

Sen i kväll ska jag ut och springa. Ska försöka att komma ihåg att lägga ut bilderna på bloggen! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar