måndag 9 maj 2011

Har nästat badat.

I skolan var allt som vanligt, förutom att det var tjejgrupp. Och tjejgruppen var kul. Sen hade vi lite fri lektion och bild. Så det var roliga lektioner idag.
Sen efter skolan frågade jag om jag fick vara med Amanda, Lovisa, Torunn och Ella om det var okey att jag var med dem idag. Och vi bestämde oss för att bada, men jag badade alldig, men jag doppade hela benen, upp till shortsen. Föresten har det var jätte varmt idag, och jag hade short utan tajts och frös inte en ända gång idag. :D

Men jag har vart nere idag, även deprimerad. Men jag har ingen anledning till att vara det, har nog bara en dålig dag, fast jag haft väldigt kul med mina vänner. Så jag borde vara glad. Fast nu är jag jätte trött, hungrig och nere. Men det går nog över till i morgon. :D


Tänk att få bada i havet... <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar