söndag 4 september 2011

Trött söndag, eller söndagstrött.

Rubriken stämmer, jag är både söndags trött och kanske känner sig söndagen också trött? Never know... Nej med idag vaknade jag halvtio. Fanns inget bra att titrta så jag började se på Glee-boxen som jag fick på min födelsedag . Såg bara ett program, men jag hade lika gärna sett många till. En grym serie!
Sen fick mamma med mig ut i skogen, så jag, ida , mamma och hunden åkte ut till skogen på en promenad och fikade! :D
Sen när jag kom hem såg jag en burk med kritor, så jag satt och börja rita med på vårt garageuppfart. Haha! Fett kul asså! :)
Nu är jag bara väldigt trött och väntar på att mamma har stekt klart pannkakorna så jag kan äta, sen ska jag fortsätta att titta på glee! (;


Bild från i sommras. Från perioden då jag nästan bara tog kort på körsbärsblommorna. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar