lördag 17 september 2011

Iväg till stockolm och kolla på lopp

Snart ska jag vi äta frukost, jag tar en till kopp med engelskt tea, från amanda. Sen ska jag fixa mig lite, och efter de far vi till stockolm. Hhaha! Nej, men familjen ska in till stockolm och heja på en vän som springen halv maraton. Tror att denär halv maran, iallafall! ;) Sen får vi se om jag får mig något köpt. Jag är inne på en till halsduk som den här. Jag köpte en stickad snood förra året, men vet inte helt var den tagit vägen. Måste fråga mamma. Jag köpte en snood när jag shoppade med min moster, som jag älskar och har på mig nu till min blårutiga skjorta. ;) Nu säger mamma att min stickade snood ligger bland vintersakerna, vantarna och så. :D Så en sånn behöver jag inte köpa. Då blir nog ett linne köpt idag istället.
Hm.. Roligt inlägg. Haha! Bara om en massa snoodar. (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar