tisdag 6 september 2011

"Ända gången jag backar är när jag tar satts."

Grymt citat det där ^ *making one "pil" up*
En blogg jag läser i mellan åt.


Ja min dag har vart okej, förutom att Simon och Krippa löste min kod på mitt kodlås till skåpet, så jag bytte, men på något sätt bytte den sig själv till något jag inte vet... Så jag lånar ett lås av Elina tills jag köper en ny. :P Sen idag har vi haft vanliga skolämnen. Matte, No, Svenska, So, osv... Efter skolan väntade jag i en halvtimma på mamma för att sen åka till Sibylla och köpa hamburgare innan ridningen. Och Emil var så snäll och stod och snackade och gjorde mig sällskap till mamma kom. :D Så jag inte var helt uttråkad. Ha´´ha! Ridningen gick bra och just nu är jag bara trött. Nu ska jag också se Idol. ♥ :D


Snöbild från i vintras. Hmm... Känns som det nyss var vinter, sommaren gick så fort... :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar