torsdag 22 september 2011

Jag MÅSTE ladda över bilderna till datan NUU!

Som min rukrik säger. Jag blir lite sur på mig själv att jag inte gjort det. Fast jag sa att jag skulle göra det för en vecka sedan... Bloggen blir lite trist också när inga riktiga bilder läggs ut. Bara google bilder. Hm.. Nu ska jag ladda över bilderna till datan och sedan ut och ta nya. Önska mig lycka till! ;D

Orienteringen gick bra idag, Julia och jag hade bra sammarbete och vi hittade alla kontroller utom 1! :D Efter orientering så var de väldigt chill. Vi hade bara ett kort pass i engelska, lunch, träslöjd och sedan ett kort pass i svenska. Vi hade ingen gympa på slutet efter som vi redan tränat i två timmar. Så vi fick sluta 2 i stället för 3! :DDDDDD Här hemma har jag ätit nudlar och titta på glee. < 3333 Älskar verligen glee. Jag har alltid gjort det, iallafall sen de kom till sverige. Hoppas och tror att de kommer en 3:e säsong. Aja. Nu ska jag byta data och ladda över bilderna...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar