onsdag 7 september 2011

Nu har jag precis testat att dubbelpanerat gröna tomater, för första gången i mitt liv. Ska bli intressant att smaka, kan inte föreställa mig hur de smakar... ;)

Idag är det längsta skoldan i veckan, men även roligaste dan i veckan. Det är bild, musik, bild-profil, och så vidare. På bilden jobbade vi med skrapa i svart tusch-kartong-bit-grej och skrapa till sig en fin bild. Kul och häftig effekt. På musik fortsattes de att jobba med takter och noter. Och de andra ämnena var inte så intressanta. På bild-profilen gjorde vi skulpturer av random objekt. Man jobbade i par så jag jobbade med Emelie, en av de fyra tjejerna som är på bild-profilen. Vår gjordes av pantburk, typ, glasspinnar, träbit, och elsladdar, kapsyler och annat smått och gott. ´Vi gjorde en flicka som blev väldigt söt med sina enorma kapsylögon. Andra gjorde sina av olika elektroniska saker som mobiler, skruvdragare, och annan som inte lägre gick att använa. :)

Men nu ska jag gå och duka för att snart få middag och smaka på de panerade tomaterna! *ivrig* :D


Norgeee < 333

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar