torsdag 12 januari 2012

Träääning och skola

Har inte suttit vid datan på nästan 2 dygn snart. Hehe, så inget bloggande. Men har haft mycket för mig senaste dagarna. I Tisdag var det innebandyträning, igår första skoldagen och ridning, och idag innebandyträning igen. I skolan idag har inte mycket hänt, engelska, matte, syslöjd, idrott och så. Efter skolan åkte jag och mina vänner in till station och åkte tåg till Bro. Vi är väldigt nya i laget i Bro och har bara vart med på 3-4 träningar, och ska redan nu få vara med på match. Så det blir match ihelgen! ;)

I kommentarerna hade en Anonym skrivit/frågat varför jag alldrig lägger ut bilder på mig själv, och det är för att jag tycker sällan jag blir bra på bild, och tar sällan på mig själv, så därför lägger jag inte ut bilder på bloggen för att det inte finns några. ;) Men bjuder på en bild från i sommaras, då man var som brunast♥ :

1 kommentar:

  1. hej, jag tycker att du borde lägga upp lite färg glada bilder det kanske är lite svårt nu bär det är så tråkigt men te.x på husdjur om du har nått? eller på outfit eller nått inte vet ja men jag läser din blogg ganska ofta och tycker den e bra! ;) <3

    besök gärna min blogg :) ppaulinehhansen.devote.se och vi kan ha länk bytte om du vill? <3

    SvaraRadera