fredag 13 januari 2012

Svar på kommentar:

Pauline Hansen: hej, jag tycker att du borde lägga upp lite färg glada bilder det kanske är lite svårt nu bär det är så tråkigt men te.x på husdjur om du har nått? eller på outfit eller nått inte vet ja men jag läser din blogg ganska ofta och tycker den e bra! ;) <3 besök gärna min blogg :) ppaulinehhansen.devote.se och vi kan ha länk bytte om du vill? <3

Svar: Tycker det är väldigt kul att få kommentarer från folk jag inte känner, och höra att jag gör något bra. ;) Bloggar mest för mig skull (hehe ego) för att skriva av mig och läsa mina kompisars bloggar. Och som du säger är det lite svårt att ta färgglada bilder nu, bara grått och tråkigt väder... Men bild på outfit skulle gå att fixa, om jag ät snabbare på att ladda över bilderna till datan... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar