fredag 13 januari 2012

Freedagen den 13:e. Scaaary! ;)

I morse tittade jag på Vakna! Med det voice, som vanlig och de spelade Rihannas låt "You da one" så en slinga av låten har gått runt i mitt huvide heeela dagen, irreterande.

You da one that I dream about all day
You da one that I think about always
You Are da One So I Make Sure I Behave!
My love is your love, your love is my love


Idag skulle Lovisa och jag va, men hon åkte hem från skolan för att hon inte mådde så bra, så Ella och jag var istället. Vi spelade lite Wii, åt nudlar, och byggdekort hus (XD?). För Ella gick det bra med korten, men inte för mig, så jag retades och puttade till bordet så att korten föll igen. Hehe. ♥
I skolan har inte mycket hänt. Det vanliga. Svenska, matte, no... ooch så. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar