söndag 8 januari 2012

Kreaktiva lilla jag :D

Idag har jag bara vart hemma, fast den här gången har jag valt att vara hemma, och inte för att jag inte hitta på nåe. I morse när jag vaknade åt jag frukost och såg på film. Sen satte jag mig i köket och pysslade men en sak. Sen spelade jag Sims 3 en stund. Sen satte jag mig och målade med akvarell och blev nöjd med det jag åstakommat. ;) Sen spelade jag lite mer Sims 3 och lekte och pysslade med ceranit-lera, men det gick inte så bra så jag slutade med det. Ännu en gång spelade jag Sims 3 en liiten stund men gick sedan ut och fotade frosten som lagt sig över träden. Ute idag, har det var grymt kallt ju... D: Fast det är ändå Januari.

Nyss åt jag pizza och nu ska familjen hyra film på tv och äta kladdkaka. Kladdkaka + Pizza = JÄTTENYTTIGT OCH GOTT! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar