tisdag 21 februari 2012

Uti Utnora ;)

Nu är jag hemma igen. Men tidigare idag var vi ut i skogen/sommarstuge-område, som mormor och morfar har stuga i. Där åt jag semla (SEMELDAGEN), ritade, tittade på TV och var ute och sprang. Ja ni hörde rätt lilla duktiga jag, som nästan hatar att springa, har senaste veckan var sugen på att ut och springa. Så det gjorde jag. Körde intervall i 4 km, och gick i rask fart, i 4 km. Haha ;)
Och nyss var jag på en promenad med mormor.

Förresten fyller min kompis Julia år, Grattis till henne! Ringde faktisk och grattade henne i morse. ♥ ♥ ♥
Sen ska jag gratta Alan Rickman, Torunns absoluta favorit skådespelare/gubbe ♥. Så grattis till honom också! ;D (För visst var det idag? :O

1 kommentar:

  1. Ja, det är idag. jag är så stolt över dig, liss! :') <3

    SvaraRadera