lördag 25 februari 2012

Promenix och maräng

Idag har det inte hänt så mycket. På morgonen såg vi ett avsnitt Glee och jag satt även vid datorn, och ringde efter kompisar men de var upptagna med annat. Efter det gick jag ut på promenad med Lucy och kameran. Det blev många fotografier på Lucy, men även på annat. ;)

Sen när jag kom hem gjorde jag inte mycket, men efter en stund så satte papap och jag igång med att baka marängtårta, och här är receptet. Så de man får hoppas att det blir gott! :)
Men nu ska familjen ut i trädgården och grilla korv.


4 kommentarer:

  1. Skulle jag kunna få låna din Glee-box någon gång? Vill se första säsongen och så :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Klaaart! Tar med den på fredag, Lovisa och jag skulle va då! ;)

      Radera
  2. Svar
    1. Har inget bloglovin, så det blir inget byte. Sorry! ;)

      Radera