måndag 28 februari 2011

Jag fick mitt kött! Mohahaaah! :)

Har du ätit en god middag med mammsen, syrran och pappsen. Haft såå mysigt. Jag fick duka bordet med fin-fina tallrikarna och servetter. Jag la även till lite ljus och snäckor från Sicilien -08. Pappa kom på idén med att grilla eftersom vi hade Flintastek hemma. Inte ofta jag får hem utegrillat kött på vintern, är så lycklig!

Min dag har inte var mer intressant än vanligt. Skolan började i dag efter en veckas lov. Var så trött i morse, när mamma väckte mig. Kom ändå upp i bra tid. Är så glad ändå att vi inte börjar skola i Bålsta förens efter sommarn. Kommer bli kul med ny skola och nya vänner, men att gå upp klockan 6 på morgonen skulle jag gärna hoppat över.
Det var inte heller nå ovanligt som hände i skolan heller. Var arbetspass, gympa, religion och bild. Och efter skolan gick jag hem till min sjuka pappa, han hade ont i huvudet och var sliten. Gick ut med vovven och kom hem och satte mig vid datan. Så min dag har inte vart mer speciell än vanligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar